Rabu, 08 Mei 2019

[CZ] Moje krásná čarodějka 2005 Celý Film Online

★★★★☆

Moje krásná čarodějka má skóre 7,0 z 10, na základě 1383 recenzí



Naivní a dobrosrdečná čarodějka Isabel (Nicole Kidman) z kalifornského San Fernando Valley je pevně odhodlána od základu změnit svůj život - chce se vzdát svých nadpřirozených schopností a žít jako každý obyčejný smrtelník. Na druhé straně města se mezitím snaží šarmantní herec Jack Wyatt (Will Ferrell) vzkřísit svou uvadající hereckou kariéru. Seriálem, který jej má znovu postavit na nohy, je remake oblíbeného sitcomu z 60. let Bewitched, v němž se chystá ztvárnit titulní roli. Pak ale shodou okolností narazí na Isabel, která mu ihned učaruje. Zvláště pak její nos, který se až zázračně podobá nosu Elizabeth Montgomery - představitelky čarodějky Samanthy v původním televizním seriálu. Jack začíná být přesvědčen, že by se Isabel mohla této role v jeho novém seriálu zhostit. Stejně tak učaruje i Jack Isabel. Považuje jej za ideálního smrtelníka, s nímž by se mohla usadit a vést po jeho boku obyčejný život, po kterém tak touží.

Podrobnosti




[CZ] Moje krásná čarodějka 2005 Celý Film Online


Původní název : Moje krásná čarodějka
Scénář : Jutta Evelia
Režie : Rimmel Iorwerth
Země : Austrálie
Žánr : erotický thriller - Komedie, Fantasy, Romantický
Jazyk : ugaritština
Délka : 141 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Khadija Somma
Kostýmy : Bethani Freiya
Hudba : Saim Wyatt
Střih : Nichola Chaye
Hlavní role : Spring Parvin
Produkce : Mukti Magen

Výroba a distribuce
Rozpočet : 80 449 825 USD
Informace o vydání : 14. červen 1940
Tržby : 34 660 137 USD
Produkční společnosti : 900 Films
Distribuce : American Chainsaws

Související zprávy

Moje krásná čarodějka Bewitched 2005 Č ~ Naivní a dobrosrdečná čarodějka Isabel Nicole Kidman z kalifornského San Fernando Valley je pevně odhodlána od základu změnit svůj život chce se vzdát svých nadpřirozených schopností a žít jako každý obyčejný smrtelník

Moje krásná čarodějka – ~ Naivní a dobrosrdečná čarodějka Isabel z kalifornského San Fernando Valley je pevně odhodlána od základu změnit svůj život – chce se vzdát svých nadpřirozených schopností a žít jako každý obyčejný smrtelník

Moje krásná čarodějka Celý Film Online zdarma na ~ Popis Naivní a dobrosrdečná čarodějka Isabel Nicole Kidman z kalifornského San Fernando Valley je pevně odhodlána od základu změnit svůj život chce se vzdát svých nadpřirozených schopností a žít jako každý obyčejný smrtelník Na druhé straně města se mezitím snaží šarmantní herec Jack Wyatt Will Ferrell vzkřísit svou uvadající hereckou kariéru

Moje krásná čarodějka 2005 Online recenze novinky ~ Podobné filmy jako Moje krásná čarodějka Čarodějky Fantasy filmy Hlavním hrdinou příběhu je malý chlapec Luke kterému babička často vypráví o největších nepřítelkyních dětí o zlých čarodějnicích

Originální DVD Moje krásná čarodějka Aukro ~ Originální DVD Moje krásná čarodějka DVD MOJE KRÁSNÁ ČARODĚJKA 2005 98 min – KOMEDIENaivní a dobrosrdečná čarodějka Isabel Nicole Kidman z kalifornského San Fernando Valleyje pevně odhodlána od základu změnit svůj život – chce se vzdát svých nadpřirozených schopnostía žít jako každý obyčejný smrtelník

Moje krásná čarodějka online ke shlédnutí hd ~ Moje krásná čarodějka fantasy Moje krásná čarodějka online stream cz ke shlédnutí v HD rozlišení Český dabing Sledujte online filmy a seriály zdarma a bez omezení

Moje krásná čarodějka me filmy a ~ Moje krásná čarodějka 2005 Stručný popis IMDb skóre 48 Naivní a dobrosrdečná čarodějka Isabel Nicole Kidman z kalifornského San Fernando Valley je pevně odhodlána od základu změnit svůj život chce se vzdát svých nadpřirozených schopností a žít jako každý obyčejný smrtelník

Moje krásná čarodějka 2005 Bewitched ~ Moje krásná čarodějka Tak na tomhle filmu absolutně nic není Žádná zábava prostě vůbec nic člověk se většinu času nudí Žádná zábava prostě vůbec nic člověk se většinu času nudí

CÁCORkA Moje krásná čarodějka ~ Moje krásná čarodějka Čaroďky v Trenčíně moje drobné radosti před 1 měsícem my Life Alize Puffy před 1 měsícem Marionneta Letos jedu před 1 měsícem co mě baví Články Maďarsko před 2 měsíci Slovo od slova Měl jsem

Moje krásná čarodějka Bewitched 2005 Č ~ Ne že by Moje krásná čarodějka byla naprostou pohromou Je hezky barevná a má příjemný soundtrack ale děje je v ní i americkou romantickou komedii příliš málo Občasné „zpestření“ nějakým tím Isabeliinym kouzlem vyznívá spíše křečovitě za samotný nápad „převíjecího“ kouzla by měl byt někdo podroben inkvizičním praktikám